Moduły

Programowanie i technologie cyfrowe zamiast gier i YouTube. Program CyberSzkoły składa się z ponad 50 modułów. Dziecko będzie mogło uczyć się najbardziej trendowych kierunków w sferze technologii cyfrowych. Naszym głównym zadaniem jest, aby dziecko zrozumiało, co tak naprawdę jest dla niego interesujące, by móc poszerzać jego wiedzę w danej dziedzinie lub nawet kilku.

  • rozszerzona rzeczywistość AR
  • modelowanie 3D i tworzenie gier
  • prototypowanie i tworzenie stron internetowych i aplikacji mobilnych
  • nauka popularnych języków programowania
  • blockchain
  • cyberbezpieczeństwo
  • prowadzenie blogu
  • sztuczna inteligencja
  • animacja
  • nauka angielskiego dla IT
Dzieci uczą się według specjalnego, długotrwałego programu, przygotowanego odpowiednio do potrzeb każdej grupy wiekowej przez specjalistów od technologii informatycznych, psychologów oraz pedagogów. WSZYSTKO PO KOLEI. Rezultatem ukończenia każdego modułu jest stworzenie własnego IT produktu, którym można pochwalić się wśród kolegów i rodziny.
Aplikując do CyberSzkoły dziecko zdobywa wiedzę od zera i już w wieku 14-15 lat posiada podstawową wiedzę w sferze IT oraz otrzymuje międzynarodowy certyfikat.
Dzięki nauce w CyberSzkole dziecko rozwija swoje soft-skills: krytyczne i logiczne myślenie, szybkość w podejmowaniu decyzji, oswaja sztukę prezentacji, samomotywację, umiejętność prowadzenia negocjacji, rozwija cechy przywódcze i pracę w zespole. Fajnie? Fajnie!
Dziecko nabywa umiejętności praktycznych cyfrowego otoczenia i podstawową znajomość języka angielskiego, pewnie czuje się towarzystwie rówieśników. Potrafi samodzielnie zapewnić cyberbezpieczeństwo rodzinie i pomóc rodzicom w promowaniu biznesu.

Moduł wprowadzający
  • Czas trwania kursu - 1 miesiąc
  • Ilość zajęć miesięcznie - 4, 1 raz w tygodniu przez 2 godziny
  • Wiek - 6-7 lat
Programowanie w Minecraft. Zrób pierwszy krok!
Kurs, który pomoże dziecku zrobić pierwsze kroki w opanowaniu komputera. Dziecko stworzy według własnego scenariusza swoje pierwsze kreskówki, założy bloga, nauczy się podstawowego słownictwa związanego z pracą przy komputerze, pozna pojęcie planowania, zrozumie na jakiej zasadzie działa komputer, jakie programy są potrzebne do jego pracy i jakie urządzenia można do niego podłączyć. Nauczy się pracować z plikami i programami, dowie się czym jest bezpieczeństwo teleinformatyczne i oczywiście zacznie uczyć się programowania, którego w CyberSzkole nauczają na podstawie jednej z najpopularniejszych na świecie gier - Minecraft ! W trakcie kursu dziecko nauczy się również takich pojęć jak "algorytmy", "cykle", "tablice" i "funkcje", pozna edytory graficzne i stworzy własną grę!
  • Czas trwania kursu - 2 miesiące
  • Ilość zajęć miesięcznie - 4, 1 raz w tygodniu przez 2 godziny
  • Wiek - 6-9 lat
Poznaj Scratch. Tworzenie gier na Scratch. Podstawy
Konstruktor dla dzieci Scratch idealnie nadaje się do stworzenia pierwszej własnej gry. Wszystko, co trzeba– to umieć czytać. Dziecko samo stworzy mechanikę, fabułę, postacie i własnoręcznie skonstruuje prawdziwą grę.
Własna gra | Analiza kodu | Praca w zespole | Opracowanie nowej fabuły gry
  • Czas trwania kursu - 1,5 miesiąca
  • Ilość zajęć miesięcznie - 4, 1 raz w tygodniu przez 2 godziny
  • Wiek - 6-9 lat
Animacja
W tym module nauczymy dziecko tworzyć wideo-kolaże na święta i urodziny z wykorzystaniem zdjęć i filmów. Dziecko również opanuje platformę do tworzenia animacji, na której będzie mogło stworzyć własne postacie i dobrać różne scenariusze do swojej kreskówki.
  • Czas trwania kursu - 0,5 miesiąca
  • Wiek - 6-7 lat
Magia POWERPOINT + Canva. Tworzenie skutecznych prezentacji
Moduł zapozna dzieci z popularnymi programami PowerPoint i Canva, przeznaczonymi do stworzenia prezentacji i projektowania naszych prac. W przyszłości dziecko będzie mogło zastosować zdobytą wiedzę w szkole i projektować swoje prace samodzielnie.
  • Czas trwania kursu - 1 miesiąc
  • Wiek - 6-7 lat
Przestrzeń 3D z CoSpaces!
Przestrzeń 3D z CoSpaces! - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu. Moduł zapozna dzieci z przestrzenią 3D, w której można będzie stworzyć zależności pomiędzy postaciami, wybudować domy, a także stworzyć swoją pierwszą historię w 3D.
  • Czas trwania kursu - 1 miesiąc
  • Wiek - 6-7 lat
Kod QR jako narzędzie!
  • Czas trwania kursu - 0,2 miesiąca
  • Wiek - 6-7 lat
Google Blockly! Szczyt programowania wizualnego
Google Blockly! Apoteoza programowania wizualnego - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Blockly to biblioteka dla tworzenia środowiska programistycznego, która może być zainstalowana w dowolnej aplikacji internetowej. Blockly zawiera w sobie edytor graficzny, pozwalający na zestawianie programów z bloków oraz generator kodu.
  • Czas trwania kursu - 1 miesiąc
  • Wiek - 6-7 lat
Roblox Studio. Zrób wszystko, co tylko możesz sobie wyobrazić
Roblox Studio. Zrób wszystko, co tylko możesz sobie wyobrazić - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Roblox to światowa platforma dla tworzenia gier. Użytkownicy Roblox mogą tworzyć własne gry za pomocą Roblox Studio, oraz tworzyć, ubierać swoje Roblox-postacie. Roblox pozwala użytkownikom za pomocą Roblox Studio tworzyć własne lokacje. Każdy użytkownik może ściągnąć Roblox Studio na swój komputer i tworzyć lokalizacje. Lokalizacje można będzie opublikować w swoim profilu w Roblox. Twórcy będą też mogli używać waluty gry na stworzonych przez siebie lokalizacjach – Roblux. Za wirtualne pieniądze można kupować towary lub usługi oferowane w grze.
  • Czas trwania kursu - 1,5 miesiąca
  • Wiek - 6-7 lat
Kodu Game Lab. Programowanie wizualne w 3D
Kodu Game Lab. Programowanie wizualne 3D - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu. Kodu to sposób na przeniesienie dzieci z pasywnej roli gracza na bardziej kreatywną rolę twórcy gier. Właśnie to pozwala Kodu pokazać, jak komputer można wykorzystać do stworzenia czegoś nowego, dla wcielenia w życie własnych pomysłów. Pozawala on tworzyć gry na komputerze za pomocą prostego wizualnego języka programowania. Kodu można wykorzystać dla nauki, twórczości, opowiadania historii, oraz programowania.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 6-11 lat
App inventor. Pierwsze kroki w tworzeniu aplikacji dla Android!
App Inventor to środowisko wizualnego tworzenia aplikacji dla Android, wymagające od użytkownika minimum wiedzy w zakresie programowania. Pierwotnie opracowane w Google Labs. Dla programowania w App Inventor używa się interfejsu graficznego - wizualnego języka programowania. To środowisko tworzenia aplikacji działa bezpośrednio z poziomu przeglądarki. Nie musisz niczego ściągać i instalować. Tworzyć aplikacje możesz zarówno na tablecie Android, jak i na Ipad. Gotowe aplikacje twoje dziecko może udostępnić w Play Market.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 9-11 lat
Stencyl. Silnik gry 2D
Stencyl pozwala, aby kompletni nowicjusze tworzyli gry 2D dla komputerów, urządzeń mobilnych, aplikacje i gry na iOS i Android. Środowisko tworzenia Stencyl współpracuje ze sklepem online elemntów do gier StencylForge i serwisem Stencyl.com. To tworzenie gier, które możesz napisać raz i uruchamić gdziekolwiek chcesz
  • Czas trwania modułu - 2,5 miesiąca/li>
  • Wiek - 9-14 lat
Cyberbezpieczeństwo
Cyberbezpieczeństwo - podstawowe kwestie bezpieczeństwa w Internecie. Zasady postępowania i środki ostrożności. Wszystko o wirusach, hasłach, zasadach postępowania w sieciach społecznościowych, bezpieczeństwie stron internetowych, wszelkich środkach ochrony informacji i wiele innego.
  • Czas trwania modułu - 3 tygodnie
  • Wiek - 10-14 lat
Minecraft Educate
Minecraft Educate - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu To gra otwartego świata, która wspomaga twórczość, współpracę i rozwija umiejętność rozwiązywania problemów, gdzie jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia dziecka.
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Media Master. Animacja życzeń świątecznych i prezentacji
Media Master. Animacja życzeń świątecznych i prezentacji - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Kurs współczesnego alfabetyzmu komputerowego od zera do stworzenia własnego media projektu. Kurs łączy w sobie rozwój umiejętności w tworzeniu informacyjnych lub rozrywkowych filmików z prototypowaniem niepowtarzalnych postaci, podkładem muzycznym i dźwiękowym. Kierujemy energię dziecka do twórczej przestrzeni intelektualnej!
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 8-12 lat
Fotomontaż i montaż wideo
Fotomontaż i montaż filmowy - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Ten moduł jest poświęcony młodzieżowym umiejętnościom: nagrywaniu i montowaniu filmików, tworzenia własnego filmu, podstawy przemowy publicznej, reguły zachowania się i poprawności przekazywania informacji, wprowadzenie rozumienia netykiety.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 8-12 lat
Budowa komputera. Jesteśmy na ty!
Według przeznaczenia komputer to uniwersalny środek techniczny dla pracy z informacją. Dowiedzmy się o tym, z czego się składa i jakie mechanizmy za co odpowiadają. Rozkręcimy i skręcimy z powrotem obudowę komputera.
  • Czas trwania modułu - 1 tydzień
  • Wiek - 6-12 lat
Aplikacje Google. Zastosuj w życiu! 35 aplikacji Google, o których, prawdopodobnie nie wiedziałeś
Aplikacje Google. Zastosuj w życiu! 35 aplikacji Google, o których możliwie wcześniej nie wiedziałeś - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Ten moduł jest skupiony na pojęciu wyszukiwarek, algorytmów wyszukiwania i serwisów danych wyszukiwarek. Dzieci opanowują narzędzia, przydatne w życiu codziennym dla komunikacji, zabaw dziecięcych, nawigacji, wyszukiwania podobnych elementów, edukacyjne, turystyczne i poszerzające horyzonty elementów systemu.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 6-12 lat
Wykonawcy kreślarz i żółwik
Wykonawcy kreślarz i żółwik - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Ten moduł przedstawi dzieciom pojęcie "wykonawcy algorytmów". Poznajmy podstawowe rodzaje algorytmów, nauczmy się podstawowych wykonawców algorytmów i ich poleceń, nauczmy się rozwiązywać zadania za pomocą wykonawców.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 7-12 lat
Animacja GIF
Gif-animacja - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Animacja to ruchomy obrazek, czyli takie obrazki na których zmieniają się kadry, po czym widzimy ruch. Najbardziej rozpowszechniony w internecie format animacji to GIF. Ten moduł opowie o pojęciach animacji, rozszerzenia pliku i nauczy tworzyć animowane obrazki GIF dla sieci społecznościowych i urządzeń mobilnych.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 7-12 lat
Projekt w Scratch. Tworzenie gier na Scratch. Logika gry
Ten moduł jest przeznaczony dla dzieci, które już znają język Scratch, ale chcą pogłębić swoje umiejętności programowania i stać się prawdziwymi fachowcami. Zajęcia się odbywają w postaci pracy nad projektem: dziecko będzie pracowało nad stworzeniem jednej skomplikowanej logicznej lub graficznej gry 2D wybranego gatunku. Własna gra. Skomplikowane algorytmy. Wiedza z matematyki. Opracowanie fabuły gry
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 7-12 lat
Construct 2 - Stwórz swoją pierwszą grę platformową!
Construct 2 - Stwórz swoją własną grę platformową! - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Construct 2 to platforma programowania wizualnego. Każdy może ją opanować. Na platformie wszystkich czynności dokonuje się za pomocą przeciągania potrzebnych obiektów, nadawania im potrzebnych właściwości i tworzeniem potrzebnych reguł dla współdziałania obiektów. W Construct 2 stworzono wiele projektów komercyjnych, dlatego to narzędzie może być używane przez ciebie w przyszłości nie tylko dla tworzenia gier.
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 7-12 lat
Blogowanie
Blogowanie to nowoczesny zawód, który dzisiaj aktywnie jest oswajany przez coraz większą liczbę ludzi. Prowadzeniepamiętnika online w jest zajęciem nie tylko ciekawy, ale i korzystnym, a czasami nawet może przynosic zysk. Moduł blogowania przedstawi dziecku najpopularniejsze platformy medialne, opowie o tym, jak stworzyć swój własny blog, jak i jakim kontentem go uzupełnić, żeby był naprawdę interesujący dla czytelników, nauczy pracy we współczesnych edytorach graficznych i wideo. Po ukończeniu modułu dziecko stworzy własną stronę w internecie, samodzielnie stworzy jej projekt, opublikuje na niej interesujący kontent, czyli tekst, zdjęcia i filmy, udostępni ją w internecie i uzyska pierwszych obserwujących.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 7-12 lat
Google SketchUp
Google SketchUp - Szkoła programowania dla dzieci, kursy komputerowe dla uczniów szkół, początkujących i nastolatków - KIBERone w Jekaterynburgu Scetchup to program do modelowania stosunkowo prostych trójwymiarowych obiektów: budynków, mebli, wnętrz. Dzieci poznają podstawy modelowania 3D.
  • Czas trwania modułu - 1,5 miesiące
  • Wiek - 7-12 lat
Podstawy HTML. Nauka tworzenia stron internetowych
HTML (Hypertext Markup Language) to kod, stosowany dla uporządkowania i wyświetlania strony internetowej i jej kontentu. HTML nie jest językiem programowania. Jest to język znaczników i jest stosowany do tego, aby informować twoją przeglądarkę w jaki sposób ma wyświetlać strony, które odwiedzasz. Może być skomplikowany lub prosty, w zależności od tego, jak zażyczy sobie projektant strony internetowej.
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 7-12 lat
Microsoft Office. Alfabetyzm komputerowy
Żaden współczesny użytkownik nie może sobie wyobrazić normalnej pracy z komputerem bez stosowania edytorów tekstowych, poczty elektronicznej i innych rzeczy z życia codziennego. Microsoft Office to unikalny pakiet najbardziej potrzebnych programów biurowych. Korzystając z niego, nie będziesz potrzebować żadnych dodatkowych aplikacji, aby w pełni komunikować się za pośrednictwem poczty e-mail, pracować z tekstem itp. Jest to szeroki arsenał narzędzi.
  • Czas trwania modułu - 1,5 miesiąca
  • Wiek - 7-12 lat
Tworzenie strony docelowej (lendingowej). Tilda
Ten kurs przedstawi pojęcie strony docelowej. Dzieci się dowiedzą o głównych różnicach pomiędzy stroną docelową i stroną internetową, nauczą się korzystać z podstawowych konstruktorami stron docelowych i stworzą swoją pierwszą stronę
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 7-12 lat
White Hat. Biały haker.
Moduł wprowadzi pojęcie "etycznego hakera". To specjalista z bezpieczeństwa komputerowego, który specjalizuje sie na testowaniu systemów bezpieczeństwa komputerów. Dzieci uczą się o podstawowych typach luk w zabezpieczeniach i jak się przed nimi chronić.
  • Czas trwania modułu - 1,5 miesiące
  • Wiek - 7-12 lat
Programowanie w Pythonie. Stwórz swoją pierwszą grę!
Python to jeden z najbardziej popularnych, prostych i wygodnych obiektowo zorientowanych języków programowania. Ten język jest stosowany przez takie wielkie rosyjskie i międzynarodowe firmy jak Yandex, Google, Mail.Ru, NASA, IBM, Facebook, Instagram i Pinterest. Ponadto w Pythonie powstała najpopularniejsza gra online World of Tanks! Dziecko dowie się o tym, czym są algorytmy, typy i struktury danych. klasy i obiekty, operatorzy i wyrażenie oraz wiele innego, nauczą się pisania kodów, stworzenia botów dla komunikatorów i tworzenia własnych gier komputerowych.
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 7-14 lat
Design dla stron internetowych lub aplikacji
Tworzenie stron internetowych i aplikacji mobilnych nigdy nie jest kompletne bez designu. Stworzenie koncepcji i stylu firmowego projektu, strony internetowej, stworzenie wzoru projektu strony, interfejsów użytkowników i innych elementów, logiczne, wygodne i zrozumiałe wizualne i stylowe przedstawienie informacji to zadania, które ma do rozwiązania projektant stron internetowych. Dziecko pozna podstawy projektowania graficznego i internetowego, pojęcia i narzędzia, dowie się czym jest interfejs i użyteczność, zdobędzie umiejętność pracy z najbardziej współczesnymi edytorami graficznymi i nauczy się tworzyć jaskrawe i piękne strony internetowe. Na końcu modułu dziecko stworzy własną stronę internetową (lub aplikację mobilną) według unikalnego projektu!
  • Czas trwania modułu - 2,5 miesiąca
  • Wiek - 7-14 lat
Webmaster (HTML + CSS)
Kurs "Webmaster" składa się z czterech bloków: 1. Projektowanie strony internetowej, rozwój jej prototypu i modelu biznesowego 2. Poszukiwanie stylu i tworzenie projektu strony 3. Tworzenie projektu (HTML i CSS) 4. Praca z bazami danych i systemem zarządzania stroną.
  • Czas trwania modułu - 2,5 miesiąca.
  • Wiek - 7-14 lat
Programowanie w JavaScript. Uczymy się tworzenia gier!
JavaScript to jeden z najbardziej popularnych wieloparadygmatowych języków programowania, który stosuje się przede wszystkim w dziedzinie tworzenia stron internetowych. Ten język jest szeroko stosowany przez firmę "Yandex", ponadto domyślnie jest wbudowany we wszystkie przeglądarki internetowe, w tym Internet Explorer, Mozilla FireFox i Safari. W rzeczywistości prawie każda strona internetowa zawiera w sobie elementy JavaScript, dlatego JAvaScript jako twórcy, obecnie są bardzo pożądani. Dziecko nauczy się podstaw programowania pozna język JavaScript, dowie się o tym, jak się tworzy gry komputerowe i stworzy własną interaktywną grę komputerową.
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Programowanie w C#. Cudowny świat gier 2D
C# to współczesny język programowania, prosty, optymalny i bardzo wygodny w użyciu. Jest stosowany do tworzenia różnego rodzaju aplikacji, portali i serwisów internetowych. Dziecko uczy się, czym są algorytmy, typy zmiennych, klasy, tablice i podstawowe operacje, zapoznaje się z zasadami tworzenia gier komputerowych i tworzy własną grę 2D.
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Programowanie w С++. Każdy to potrafi!
C++ jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Jest szeroko stosowany w tworzeniu oprogramowanń, systemów operacyjnych, programów użytkowych, aplikacji rozrywkowych itp. Dziecko nauczy sie podstawowych zasad obiektowo zorientowanego programowania, dowie się czym są algorytmy, wyrażenia i operatorzy, zmienne i stałe itd, pozna bibliotekę graficzną Qt i dowie się, jak z jej pomocą tworzyć gry 2D, stworzy swoją własną grę!
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Programowanie w Java. Twoja pierwsza aplikacja!
Java jest najpopularniejszym językiem na świecie! Większość aplikacji na Androida jest napisana w Javie, System Operacyjny Android przeważnie też. Największe korporacyjne aplikacje serwerowe dla branży finansowej i bankowej są również najczęściej pisane w Javie. Obecnie używa go 9 milionów programistów na całym świecie. 7 miliardów urządzeń na świecie działa w tym języku. Dziecko nauczy się podstaw programowania, nauczy się, jak tworzone są aplikacje mobilne dla Androida, opanuje umiejętności tworzenia własnych aplikacji i prostych gier komputerowych.
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Programowanie w Swift. Dotknij świata Apple!
Swift to język programowania stworzony przez spółkę Apple i używany do tworzenia aplikacji na iOS, Mac, AppleTV i AppleWatch. Bardzo prosty, przyjazny dla użytkownika, niezawodny i fascynujący, Swift zawarł w sobie wszystko, co najlepsze ze współczesnych języków. Idealny dla początkujących, którzy chcą programować na profesjonalnym poziomie. Dziecko pozna podstawy programowania i języka Swift,pozna algorytmy, operatorów, rozgałęzienia, dziedziczenie, polimorfizm, dowie się jak tworzy się aplikacje mobilne, nauczy się projektowania interfejsów i za pomocą Swift Playgrounds samodzielnie stworzy własną aplikację mobilną!
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Świat gier trójwymiarowych na Unity 3D
Unity 3D to popularny, przyjazny dla użytkownika i funkcjonalna platforma do tworzenia gier 3D, który pozwala tworzyć wysokiej jakości jaskrawe gry z grafiką 3D na wysokim poziomie. Stworzone na Unity gry 3D działają na najpopularniejszych systemach operacyjnych-Windows, OS X, Windows Phone, Android, Apple iOS, Linux, a także na konsolach PlayStation i Xbox. Unity 3D jest używana przez największych twórców gier komputerowych (Blizzard, EA, Wargaming i inne), a lista gier stworzonych na Unity obejmuje Pokémon Go, Game of Thrones: Seven Kingdoms i inne. Dziecko pozna zasady działania gry, funkcje, nauczy się, jak tworzone są gry komputerowe i grafika 3D, nauczy się korzystać z profesjonalnych narzędzi używanych przez największe międzynarodowe firmy i stworzy własną grę komputerową!
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Unreal Engine 4. Silnik gry
Unreal Engine 4, w swej istocie, jest silnikiem gier działającym w czasie rzeczywistym i przeznaczonym do produkcji wysokiej jakości gier wideo na różne platformy: mobile, PC, konsole. Mimo to, że jest skierowany przeważnie na gry, doskonale nadaje się do tworzenia prezentacji interaktywnych i wideo.
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Rozwój gier na CryEngine 5. Gry 3D wszystkich gatunków.
Najbardziej (lub jeden z najbardziej) potężny silnik gry 3D z punktu widzenia wizualnego. Obsługa technologii VR jest znakomita. DX12, wieloplatformowy. Silnik obsługuje najbardziej zaawansowane technologie wizualizacji. W grach można zrealizować najbardziej realistyczne efekty oświetlenia, przyciemniania, mgły, wygładzania, rozmycia i innych.
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Programowanie olimpiadowe
W CyberSzkole mamy startowy (zerowy) moduł dla uczestników olimpiad (programiści powinni przecież numerować od zera!) - materiał dla szybkiego i łatwego wprowadzenia do prawdziwego kursu algorytmów. W tym module są nie tylko Zadania, ale też Wskazówki i Analizy, są w nim specjalne miejsca przeznaczone do samokształcenia oraz są odpowiedzi na wszystkie pytania. Nawet w przypadku najprostszych zadań przytoczone są fragmenty rozwiązań i dużo matematyki, która z pewnością się przyda.
  • Czas trwania modułu - 3 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat
Blockchain. Przyszłość technologiczna
Nauka i technologia tworzenia inteligentnych maszyn, zwłaszcza inteligentnych programów komputerowych, właściwość inteligentnych systemów do wykonywania kreatywnych funkcji, które tradycyjnie uważane są za prerogatywę człowieka.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 10-14 lat
Sztuczna inteligencja FinTech
Najnowocześniejsza technologia. Moduł poświęcony jest sztucznej inteligencji i jej praktycznemu zastosowaniu.
  • Czas trwania modułu - 1 miesiąc
  • Wiek - 10-14 lat
Laravel - PHP Framework dla rzemieślników
To czysta i stylowa podstawa dla tworzenia, która pomoże w stworzeniu dobrych jakościowo aplikacji internetowuch, używając prostej i wyraźnej składni. Tworzenie powinno sprawiać przyjemność!
  • Czas trwania modułu - 2 miesiące
  • Wiek - 10-14 lat